miercuri, 29 august 2007

Ce vrea acest blog?


Trece vremea... Un titlu care, cel mai probabil inspira nostalgie. De fapt este o invitatie la rememorarea unor momente placute. Hazlii. Care aduc zambet si fericire. Am creat acest blog pentru ca m-am saturat de dezbateri pe teme politice, filosofice.
Vreau sa impartasim aici momente frumoase, care ne-au trezit zambetul. Chestii simple, din viata de zi cu zi. Care sa ne arate... umani.
Vreau sa povestim despre amintiri ca cea de aseara, cand baietelul de 3 ani al prietenei mele se distra muscand pisica de coada. Sau despre unele mai ... indepartate, cum ar fi cel in care eu, mica fiind (sunt aproape 30 de ani de atunci, dar imi amintesc :)) m-am gandit sa manac o cutie de unt pe post de desert... (inca am alergie le unt :))
Asadar nu vreau sa ne lamentam sau sa ne plangem de mila. Nu e un blog de sinucigasi! Pur si simplu vreau sa povestim despre intamplari din viata de zi cu zi. Haioase. Sa ne destindem. Sa ne relaxam. Pentru ca, in final, ne intoarcem tot la jungla in care supravietuieste fiecare cum poate.
Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu