luni, 22 octombrie 2007

Ce ma enerveaza

De doua zile ploua mocaneste, o ploaie care, cel putin pe mine, ma scoate din sarite. Poate si pentru ca e insotita de un vant pe masura. macar daca ar fi nins sa stium o treaba. Dar eu una nu imi mai pus sperante in zapada si iarna adevarata.

Insa nu despre asta voiam sa vorbesc azi. M-am gandit la noua rubrica "Ce ma enerveaza?". A nu se confunda cu "cine" ma enerveaza.

Ultima intamplare care pur si simplu m-a scos din sarite a fost in urma cu o saptamana. Mergeam la Sibiu. Am reusit prin mila celor de peste mine sa plec mai repede. Toate bune si frumoase, drumul destul de liber. Am ajuns in jur de ora 18 la 2 km de Sibiu. Cand... coloana. Hmm am zis. Cat poate dura? 2-3-5 soferi, toti cu numere de Sibiu, intorc pe linia continuua de pe DN. Ce tampiti si necivilizati, zic eu. Dupa jumatate de ora eram 100-200 m mai jos. Intre timp pe langa mine merge in paralel vreo 15 minute si pret de alti 200 m un papuc care la un moment dat vireaza dreapta pe un drum neasfaltat inspre satul care precede Sibiul, Selimbar. Ma gandesc sa il urmez insa brusc coloana pare s apelce din loc. Zic lasa ca mai astept.

Intre timp o alta necesitate urgenta... Toaleta. Dupa o alta jumatate de ora Zaresc la orizont - era, de fapt, alti 300 m mai jos - o benzinarie. De care ma apropiam cu 5 m pe minut. apare din nou un drum neasflatat care o ia spre sat. De data asta nu mai ratez si ma arunc. Bad luck. 300 m mai jos ma arunca din nou in haosul de la DN. Dar eram aproape langa benzinarie. Evident ca fac popasul de rigoare.

Blocurile din Sibiu sunt foarte arpoape. De fapt am intrat in oras insa tot degeaba. Dar dupa benzinarie ies in final in drumul cunoscut din sat si in 5 minute ajung acasa. Asta evident dupa ce mi-am cam bagat picioarele in semafoarele care eraupe rosu. La fel ca alti soferi la fel de "incantati" ca au stat aproape 2 ore ca sa parcurga 2 km la intrarea in Sibiu.

Evident ca intre timp sun o prietena pe care imi vars nervii si care imispune draga calm. E de vina ala de nu ia de coarne problema cu soseaua de centura. Si are dreptate. Soseaua de centura trebuia terminata in 2006 si nici acum nu se lucreaza. Ce sa mai zic. Rusine... Degeaba ca oricum nimanui nu-i pasa. Nimanui care e respeonsabil cu povestea asta.

Concluzia: Tampita am fost eu ca n-am intors pe DN sa o iau prin sat sau prin cisnadie. Ocoleam vreo 10 km, dar ajungeam si eu in 20 de minute nu in 2 ore...

2 comentarii:

  1. Apai mai fain ar fi fost sa iesi in Cisnadie, si dupe aia sa mergi la Sadu sau Cisnadioara sau Prejba, si sa stai cativa anisori sa te destresezi cu un gratarel, un mititel si o berica... aiaiai, de cand imi doresc asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este. Din pacate am stat doar un week end in care a cam plouat. Dar am fost de nenumarate ori (in copilarie) si m-am destrabalat de nenumarate ori, si nu doar la gratare :)))))

    RăspundețiȘtergere