luni, 8 octombrie 2007

Despre nimik

Nu prea am mai reusit sa scriu, in principal din lipsa de timp. Dar nu numai. Si asta pentru ca din pacate lucruri nedorite se intampla in viata mea. Lucruri care mi-au cam taiat pofta de viata. Nu in sensul tragic, Doamne fereste. Doar ca atunci cand loviturile vin de la cei apropiati sunt cu atat mai puternice si mai dureroase.
Nu vreau sa ma lamentz pentru ca cu anumite chestii chiar nu merita sa iti bati capul (totusi greata pe care o simt de vreo 2 saptamani nu imi trece nicicum...).
Asadar, nimic spectaculos in viata mea. Nici amintiri placute. Nimik.
Cat despre amintiri.... Parca s-au sters cu totul. Imi vin in minte doar greseli si ma intreb cum puteau fi evitate. Nu imi vine decat o singura chestie in cap: sa nu mai fiu atat de increzatoare in oameni si, cel mai important, sa imi ascult instinctele.
Si totusi o amintire. Neplacuta insa. Cineva apropiat candva mie imi spunea: daca nu ar fi cei ca tine (creduli, naivi, corecti) nu ar putea trai cei ca mine (... fara descriere).

2 comentarii: