luni, 31 decembrie 2007

Bilant 2007, planuri 2008


31 decembrie... Deja de mult avreme toata lumea face bilanturi. Evident ca nu puteam sa fac nota discordanta, si l-am facut si eu pe al meu. De fapt a fost mai mult o introspectie. Tot timpul am fost sincera cu mine insami, chiar si cand voiam sa ma mint singura si frumos, totusi eram constienta in adancul sufletului de felul in care stau lucrurile.

Am avut 10 zile de relaxare in care am avut ragazul sa ma gandesc la mult lucruri, in principal din plan personal. Ma gandeam la niste note. Profesional a fost un an de cel putin 9 daca nu de 9,50. am invatat multe si cred ca am si evoluat foarte mult. Evident ca era loc de mai bine, insa cand nu prea ai de la cine sa inveti...

Insa in plan personal, am ramasa din nou repetenta. Sau poate ca nu. Ideea e ca in ultimii .... ani nu am avut nici o clipa de "siguratate". Nu am avut momente in care sa fiu singura, neimplicata in nici un fel. Si vedeam finalul unei relatii ca pe o tragedie. Dar am trecut peste si cred ca o perioada de "singuratate" imi este mai mult decat necesara.

In primul rand ca sa imi pun gandurile in ordine. In parte am reusit. si sunt mandra de mine. Dar mai am destul de lucru. :)

Va fi primul revelion pe care il petrec singura, acasa, probabil urmarind un film sau citind o carte. Si culmea, nu simt nici un fel de disperare. Am avut cateva invitatii de la prieteni insa nu ma incanta. Prefer sa fiu eu cu mine. Si chiar ma incanta ideea. Nu simt nici un fel de deprimare sau de panica. Voi fi eu, cu mine, si cu gandurile mele.

Am un singur regret. Acela ca nu e zapada. Mi-e dor de iernile din copilarie, cand ne tavaleam in mormanele de zapada, cand mi se lipeau narile sau degetele de clanta usii. Mi-e dor de scartzaitul zapezii sub cizme - lucrul pe care il uram cel mai mult in copilarie.

As putea gasi, in parte toate acestea undeva la munte. Insa ideea unui revelin pe valea prahovei nu ma incanta. pentru ca tot bucurestiul s-a mutat acolo. cu nebunia, zgomotul si nesimtirea aferenta.

Va fi bine in casa, la caldura.

Ce imi doresc de la 2008? Hmm.... nu stiu, il las pe El sa ma surprinda :))

La multi ani tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu